Full Service Contact center
Klantenservice en klachtmanagement activiteiten vormen onze core-business. Voor uiteenlopende klanten bieden wij een scala aan klantcontact activiteiten. De teams opereren zowel vanaf de klantlocatie als vanuit ons kantoor in Bilthoven.
Full service klantcontact per telefoon en email. Daarnaast werken we als moderator op diverse sociale media zoals Facebook en verzorgen we webcare activiteiten. Niet alleen de eerstelijns opvang, maar ook de tweedelijns ondersteuning wordt door ons verzorgd.
Meer over ons klantcontact center >>Klantwerving door lead management
Ons Lead Management Systeem (LMS) is de oplossing voor professionele leadcollectie, verrijking en opvolging. Brengt data vanuit vele bronnen samen. Leads worden automatisch toegewezen, eenvoudig geopend en succesvol afgewikkeld.
U heeft realtime inzicht in het totale proces. Opvolging wordt gemonitord en zo nodig geëscaleerd naar manager of callcenter. Na de leadcycle triggert het systeem een klanttevredenheid email of servicecall. Perfect voor centrale verzameling met decentrale opvolging.
Meer over lead management >>Klantbehoud door klanttevredenheid
Naast klantenwerving door actief lead management, is klantbehoud van levensbelang. Natuurlijk wilt u de tevredenheid van uw klanten of prospects meten. Hoe wordt uw product of service beoordeeld? Zouden ze u aanbevelen?
U ziet realtime hoe uw klanten en prospects over u denken. De meting wordt automatisch getriggerd en dus structureel uitgevoerd per email, post of telefoon. Een ontevreden relatie of klacht wordt direct per email geëscaleerd naar de aangewezen verantwoordelijke.
Meer over klanttevredenheid >>Continuïteit door ContactEngine
Niet denken maar doen! De ContactEngine zorgt voor continuïteit in uw klantcontact. Een volledig ingerichte klantcontactcyclus die automatisch wordt uitgevoerd. Iedere dag opnieuw. Per email, SMS of via een bellijst met telefoonscript.
Door data-uitwisseling met uw CRM-pakket of management systeem voegt u relatiegegevens toe. U stelt zelf triggers in. Door u gewenste contactmomenten worden zonder menselijke tussenkomst geagendeerd en op het juiste moment uitgevoerd. U heeft de controle én het overzicht.
Meer over klantcontact software >>