Portfolio
Het uitbesteden van klantcontactprocessen zowel als de keuze voor instrumenten die deze processen faciliteren, is gebaseerd keuzes die door u gemaakt worden. Niet iedereen wil daarmee naar buiten treden. Vandaar dat wij geen namen vermelden op deze website, maar volstaan met een summiere beschrijving van onze opgedane ervaring.
Wilt u meer weten of bent u benieuwd wat wij voor ú kunnen betekenen?
Neem contact met ons op en wij plannen graag een persoonlijke afspraak om uw wensen in vertrouwen te bespreken.
Klantenservice en klachtmanagement
- Volledige eerstelijns klantenservice voor auto-importeurs
- Volledige tweedelijns klantenservice voor auto-importeurs
- Beheer van de technische coulance pot voor auto importeur
- Overflow klachtmanagement processen auto importeur
- Beheer en management van inhouse klantenservice team
Klanttevredenheid
- Periodiek meten van tevredenheid over klachtafwikkeling
- Faciliteren outbound belproces om klanttevredenheid over woningonderhoud bij woningcorporatie
- Tevredenheidsmeting bij bezoekers aan werkplaats van autodealer
Lead Management
- Kwalificeren B2B fleetsales leads via telemarketing proces
- Datacontrole en dataverrijking voor diverse B2B en B2C partijen
- B2C campagnes voor uitnodigingen APK, onderhoudsbeurten en proeftitacties
- Ontwerpen, programmeren en beheren van Lead Management Systeem (LMS) voor diverse auto importeurs
- Direct betrokken bij validatie en opzet van data-import processen
ContactEngine
- Callcenter software module voor outbound callcenter woningcorporatie
- Automatische data-import van afgewikkelde service calls
- Leadgeneratie instrument in experience center via PDA
- Aansturen van SMS en fulfillment na invoer prospect via PDA op meerdere beurzen
- Implementatie ContactEngine bij diverse dealerbedrijven
- Inzet ContactEngine voor het continu meten van de klantentevredenheid gedurende het nazorgtraject van een gezondheidsdienst