Portfolio

Het uitbesteden van klantcontactprocessen zowel als de keuze voor instrumenten die deze processen faciliteren, is gebaseerd keuzes die door u gemaakt worden. Niet iedereen wil daarmee naar buiten treden. Vandaar dat wij geen namen vermelden op deze website, maar volstaan met een summiere beschrijving van onze opgedane ervaring.

Wilt u meer weten of bent u benieuwd wat wij voor ú kunnen betekenen? 

Neem contact met ons op en wij plannen graag een persoonlijke afspraak om uw wensen in vertrouwen te bespreken. 

Klantenservice en klachtmanagement

  • Volledige eerstelijns klantenservice voor auto-importeurs
  • Volledige tweedelijns klantenservice voor auto-importeurs
  • Beheer van de technische coulance pot voor auto importeur
  • Overflow klachtmanagement processen auto importeur
  • Beheer en management van inhouse klantenservice team

Klanttevredenheid

  • Periodiek meten van tevredenheid over klachtafwikkeling
  • Faciliteren outbound belproces om klanttevredenheid over woningonderhoud bij woningcorporatie
  • Tevredenheidsmeting bij bezoekers aan werkplaats van autodealer

Lead Management

  • Kwalificeren B2B fleetsales leads via telemarketing proces
  • Datacontrole en dataverrijking voor diverse B2B en B2C partijen
  • B2C campagnes voor uitnodigingen APK, onderhoudsbeurten en proeftitacties
  • Ontwerpen, programmeren en beheren van Lead Management Systeem  (LMS) voor diverse auto importeurs
  • Direct betrokken bij validatie en opzet van data-import processen

ContactEngine

  • Callcenter software module voor outbound callcenter woningcorporatie
  • Automatische data-import van afgewikkelde service calls
  • Leadgeneratie instrument in experience center via PDA
  • Aansturen van SMS en fulfillment na invoer prospect via PDA op meerdere beurzen
  • Implementatie ContactEngine bij diverse dealerbedrijven
  • Inzet ContactEngine voor het continu meten van de klantentevredenheid gedurende het nazorgtraject van een gezondheidsdienst